Sunday, May 31, 2009

Ug Ang Bana Mahabilin Balay!

Nindot ni bana mahabilin ug balay duh! Tsk tsk tsk, karon pako nga ug wa gi bilin ako bana sa bata kay nisimba tawn ko ganiha nangugos bata (para naman ma ibanan ako kasal-anan sa ako isig kaingon) dili malimpyo ang tulo ka ceiling fan. Gikambayotan na gud tos mga lawa lawa ni Superman pila na katuig way limpyo pero karon nabati naku ang kabugnaw sa hangin dinala sa malimpyo nga ceiling fans oi! Tulo kabuok sa computer room, bedroom ug living room limpyoha jud.
Bisan wala ligo ako anak ok nalang basta nakaligo ang mga paypay nga gilunosan sa ka abog! AH GETS KO NA.. IBILIN DIAY KO NI KANUNAY AKO BANA SA BALAY PARA MAOY MANGLIMPYO? Angay ba kaha kani? Tambagi kow!

3 comments:

Ritchelle said...

Gitagan ra gani ka chance ni Sandy kay padung ka sa balay sa Ginoo:D.

Ang ang man ug magkatkat pa kuno ka ug limpyo? Naa pod na huna-huna imo bana nimu oy.Pero believe ko ha? Ika bilin ug balay imo bana *** lol**

""rarejonRez"" said...

you are soooooo silly anne! grabe! lami kaayo ibasa ug bisaya nga post ba. feel kaayo naku jud. hahaha!

pasalamat ka kay sama sa giingon ni ritchiela, paadto ka sa balay sa Ginoo. may unta nangalyupo ka didto, wala nagpa-kyut sa pari! hahaha! joke oi! maong gisabot ka ni bana ba kay abi niyag iapil nimo sya sa imong mga pag-ampo. hahaha!

good job si bana oi! mao nay bana nga buotan! :) talagsaon ra kaayo ng imong bana ba. :D maynalang pud ko kay isa akong bana anang talagsaon. kasabot pud ni sya nga hubakon ko, maong bisan di sugoon, sya na jud intawon molihok aning mga abugon nga buluhaton.

arrgggggghhhhh lisura mag-binisaya oi! samot na eningles! :P

Mharms said...

Oopps ayaw sab pirmiha kay basin matapulan pud :)

Marly
Workplace On The Web

 

Prose Of Relevance Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare